maanantai 2. huhtikuuta 2012

Anbeliivebul!

Ette siis ikinä usko mitä tapahtu! Mä olin siis menos kavereiden tai siis niinq niiden kans sinne mäkkäriin. Ja sit yhtäkkii mä näin niinq salkkareiden Jirin ja Pepin kävelemäs käsi kädes! Ne siis ihan niinq pokkana julkisil paikoil hengaa ja pettää Heidii!!! Ja mä siis menin raivoo niille ku mä en niinq yhtää tykkää tollasest! Tai no jos niinq mä oon salarakas tai mul on, niin se on niinq ok, mut muil se on väärin, hirveen väärin! No sit ne vaan jatko matkaa niin ettei ne niinq mitenkään reagoinu! Siis ne ei reagoinu MUHUN! Ne oli niinq ne ei olis siis nähneetkään MUA! Siis mä oon NIIN järkyttyny!! Pöyristyttävää!!!! 


No mut tollanen ei niinq käy!! Mä olin siis niinq ihmeissäni mut sit niinq mun nokkelat aivot keksi heti ratkaisun! Ja se ratkaisu on niinq salkkareista! Mä tein mulle niinq feikki-musta silmän. Niin siis luomiväril! Mä oon nero! Nyt mä oon niinq lähettäny sitä kuvaa ja keksittyä tappelu tarinaa mediaan<333 Ja mä kuitenki niinq luulen et se Jiri on must kiinnostunu. Nii ehkä se nyt sit soittaa mulle ku se näkee seiskast niinq mun nimen!


Tää on NIIN parasta. Mä oon niin hyvä kääntää noita asioita negatiivisest positiiviseks<333 Siks mun elämä on varmaan niin ihanaa. Ja nyt mä saan viimein niinq oikeen ammatin! Musta tulee julkkis<333 




Huippuu!!! Ootte ihqui!!

Ja se hyväntekeväisyyspäivä muuttuki sit erilaiseks. No mut ei voi niinq mitää. Oma peba, paras peba<333

XOXOXO

4 kommenttia:

  1. ei noin kuulu laittaa luomivärii idiootti!!!!

    VastaaPoista
  2. ja miksä uskot vittu salkkareihin saatanan lahopää!! ei ne oikeesti ole Jiri ja Peppi vaan vittu näyttelijöitä niin ku Mikko Parikka ja Sara Säkkinen ja ne on kihloissa. Ja toiset näyttelijät Markku Pulli ja Venla Savikuja kans seurustelevat. Joten pidäppä lahopää jo lanttus kii!!! Lehmä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei rauhotu, mä veikkaan et tää on iha läppää vaa :D

      Poista