sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Lisää fäshiönii..


Must niinq tuntuu nyt siltä et uusin kuumin fäshön juttu on sellaset niinq amis-jutut! Siis mähän en oo käyny mitää niinq amista. Ainut mitä olisin siis niinq voinu harkita nii olis ollu joku kampaaja-jutzka tai niinq sellanen, mut se on tavisten duunii, ja siihen saa helposti palkattuu jonkun niin mix ihmees mä olisin sitä niinq halunnut opiskella? Mä oon siis käyny iha niinq omaa kouluu, johon ei juurikaan kukaa siis näköjään pysty: klamour-elämän kouluu! Ja näin hyvä must siis on jo tullu! Mä oon fäshönin ykkös nimii niinq Suomes! Ja ihan kohta siis ulkomailki. Siks mä niinq osan kirjotanki tääl in inglish! Mut siis kelatkaa mitä kaikkee mä niinq esim osaan: stailausta, hiusten laittoo(vaik mieluummin palkkaan siihenki jonkun), valokuvaust, shoppailuu, biletystä, itsensä markkinoimist, kielii.. ja paljon muutaki niinq! Siis niinq kaikkee! Ja kuka olis uskonu et olisin niinq itseoppinut?? Tää oon kuitenki niinq tosi helppoo kun sen osaa. Mut harvallahan on tällasii taitoi:)) Miiiiii<3


Mut täs siis pari uusint juttuu:




Tol voi niinq stailaa autoo, sit niit voi käyttää silmälasi koruina, niil voi laittaa puuterii (tietty sillee just ennen ku kliinin leidi tulee käymään et se voi pestä ne).. Ja kaikkee muuta<3




Ja tollaset farkut on joskus ollu niinq muotii<333 Mä tuon neki siis nyt takas<333 Eli siitä vaan nyt shoppailee! Jos teil siis on fyrkkaa jääny teidän säälittävist päiväduuneist:(


XOXOXO

3 kommenttia:

  1. Entä 555:set? Löytyyx sellasia? ;)

    VastaaPoista
  2. 501 yks on muodikkaampi niinq! Mut ainahan sitä voi yrittää 555:sia. Mut ku siin on vaan se ongelma et ne näyttää niinq tosi tyhmille ku mä en oo niit niinq mainostanu. Et tee vaan siis just niinq mä sanon nii voit edes yrittää näyttää niinq siedettävältä. Ja hei pliis, ai niinq nou vat aim duuing(suomeks: mua on kehuttu niinq ulkomail asti), sou älä enää niinq kyseenalaista, okei?

    VastaaPoista
  3. mä olen vittu päiväduunis ja saan siitä vitusti paljon rahaa joten NYT PISSALIISA TURPA KIINNI TAI SAAT LÄTTYYS!!! STN!!!

    VastaaPoista