keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Labland..

Nyt siis heti pakko niinq kirjottaa et teidänki tylsät elämät saa jotain sisältöö mun kautta<3 Eka ongelma tuli jo lentokentällä. Ei muka niinq tarvinnu passii!! Ei nee ees suotunu katsoo kuvaa:((( Siis tää Suomi on kyl niinq joku terroristien luvattu maa ku ei tarvii passii ku lentää ulkomaille!!:O Ja siis lento matka oli ihan karmee! Siis mä luulin et mä kuolen. Se oli jonkun tunnin lento! Ja siel ei niinq ollu ykkösluokkaa! Siis vat tö fak! Mä meinasin niinq peruu koko loman! Järjestin hirveen kohtauksen (eli sain huomioo:))) Mut sit jouduin menee sinne rahvaiden pariin:((( Mutsi juotti mulle 12cl punkkuu niin mä niinq sammuin ja heräsin lapis. 

Mut siis voi ei! Nää ihmiset tääl on karmeita! Siis niin rumii! Mä oon niinq tosi onnellinen et noi on piilotettu tänne ulkomaille<3 Mitähän rotuu nää muute on?? No ei sen välii ku en mä oo (kai) rasismi. Mutta koska mä oon PPE (=Positiivinen Pissis Essi<3) niin tottakai mä heti tajusin et mähän erotun tääl viel entistä enemmän edukseni. Ja sit näiden puhe! Voi ei miten noloo! Ne ei tajuu mun suomee, ei mun englantii, eikä muitakaa kielii joita yritin puhuu:(( Mikä sen lapinkielen nimi on? Ku ei se oo suomee, eikä norjaakaan. Pitää huomen etsii tulkki! Ihme maa kyl. Mut näil on kuitenki autot! Se oli niinq positiivinen ylläri. Ku mä ensin niinq kelailin et onks näiden limusiini joku sellanen mis on se kelkka juttu ja siin niinq enemmän poroja tai sillee. Mut kyl me mamman kaa limol ajettiin<3 Ja on tääl talojaki.. En siis tiiä onxe pettymys vai ei.. Ku mä ajattelin et ne asuu niis..öö.. ei niinq savimajois mut niis pohjoisen versiois.. Ja mietin et millanen sviitti sellaseen saadaan. Mut meil on tällanen sairaan magee sviitti<333 Näil saatte pärjää huomiseen! Mun känny jääty joten kuvii tulee vast huomen! 

Bai bai ja XOXOXO

7 kommenttia:

  1. ox sul fb ? <69696969

    VastaaPoista
  2. *facepalm* lol, oot vrmaa joku yli-nolo 02 -__- haista pa**a -.-

    VastaaPoista
  3. öööö.... saatanan nolo pikkupillu! hanki elämä,kiitos! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ette vissiin tajua et tää on vaan läppää ;D

      Poista
  4. Hahah, gaad onks tää feikattu vai ooksä oikeesti tommone! xD

    VastaaPoista
  5. vittu sä oot essi täys pessimisti, joka tuomitsee kaikkia ulkonäön perusteella >(

    VastaaPoista