sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Viikendii..



Siis tää ei niinq voi olla totta! Mulla oli kaikkee muuta ku pööfekt iivning! Siis oli siel julkkiksii!!! Ja sit sellasii tyyppei jotka niinq oikeesti osaa jotain! Niinq laulaa, tai soittaa tai niinq vaik pelaa lätkää. Ja mua katsottiin taas NIIN pitkään. Oooh! Voi että mä tykkään huomiost!!! Mut sit jossain vaihees kävin niinq siel klubin vessas, nii mä tajusin ettei mun stringit oo niinq näkyny koko iltana!!! Eikä kukaa ollu sanonu mitää!!! Siis mua NIIN nolotti. No onneks tajusin sen silleen et hetken ehdin niit viel näytellä. Mut kyl tost niinq siis tunnelma latistu. Vähä mun tavaran kantajat, eiq siis sori frendit on daijui ku ne ei tollast älyy sanoo. Vitsi mun on niinq NIIN pakko saada Tuxu mun bästikseks. Sit mä voin jopa niinq harkita et kantaisin itse niinq omat kamani. Ku Tuxu sentään vitsi älyis sanooo tollaset stringi jutut ja muut nii ei TAAS sais niinq tehdä/huomaa kaikkee ite! No, jokatapaukses mua niinq iskettiin IHAN koko ajan.. NIIN ihquu!


Mul on sairaan paljon kaikkii ihanii biletoppei. Ja ku mä en siis osannu päättää mitä mä puen niin mä stailistina keksin TAAS uuden tyylin. Turha siis varmaan mainita sitä et taas MÄ onnistuin! 








Mul on tos niinq tziinssit ja bilestringit.. EIH! Mä en oo viel valmis puhuu tosta:((( No enivei, sit mul on kiiltävät legginssit vyötäröllä.. Paljetti mekko kaulas, valkonen ihqu toppi vyötäröllä, ja toisel puolel musta toppi. Ja mun ihq (kallis!!!) nahkavyö taas kruunaa ton<333 Noin mä sain viel super paljon enemmän paljettei ja hileit ja kaikkii mun asuun<333 



Ja siis veska ofkorse!<333 (Ostakaa tollaset, kevät uutta<333 Noit saa varmaa Roomast!)


Mut siis mun on niinq ihan pakko saada mun kameraan sellanen niinq hileen ja kiiltävien juttujen tunnistin! Siis muutenhan noi kuvat niinq on ihan turhii. Tai no siis ei niinq turhii ku niis oon mä!<3<3<3 Mut siis silleen, juu nou!


""Minä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan.."


XOXOXO



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti