maanantai 2. huhtikuuta 2012

Insaid out-dei!


Tänään onki sit vähän niinq erilainen päivä. Mä ajattelin tehdä sellast niinq hyväntekeväisyyttä tai sellast. Mä ajattelin pitää sellasen niinq ota muut huomioon tän kerran-päivän. Outo ajatus mutta yritän! Mun mielest tollanen hyväntekeväisyys noin yleensä niinq on bullshittii. Ei niinq kukaa voi oikeesti tulla siis toisten auttamisest niinq häpix! Valehtelua!!! Ja tyhmää. Oma perse, paras perse<333 No yritin sit niinq kuuklettaa et mitä tehdä?? No ei sielt tietenkää mitää niinq löytyny, joten keksin TAAS itse (minä<3). Eli mä vien niinq mun "ystävät" mäkkäriin. Ne saa syödä niinq ihan mitä ne haluu. Ja pappa betalar! Ja siin äitiki niinq saa syyn käydä duunis, kun joku käyttää sen fyrkat! Kävin tietty shoppilee aamul:))) Eli tos on jo paljon hyvää. Sit viel päivän kruunuks stailaan mun ystäviä, niitä jotka haluu. Ja siis ofkorse niinq kaikki haluu ku mä sen teen.. Tänään on taas tällanen rento päivä niinq:


Insaid out (pööfekt keksintö!):



Täs mul on niinq kiiltävät seksy-kalsarit, musta trikoopaita, ja huppari<333 (kuva on otettu edestä päin dorkat)


Täs on samat kuteet ku edellises, mut kuva kulma sivusta päin <333


Täs mul on tziinssit ja huppari väärin päin! Eiks oo nerokasta!<333






Ja täs taas kummatki niinq väärin päin<333 Ihquuu!!!


Hyvää mun päivää, ihqut! 


XOXOXO



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti