tiistai 3. huhtikuuta 2012

Khuulii..

Siis mähän käyn niinq juoksemas aina. Yleensä siis ruuhka-aikaan kun silloin on eniten ihmisii liikkeel, nii mut huomataan<333 Mul tietty on aina niinq mahdollisimman vähän vaatteit päällä! Pitääki laittaa teille joku niinq seksy sporttikuva:))) Siis ihan parasta että tulee sammör! Sit voi juosta vaik bikineis!! Aaaa.. Mä en niinq jaksa odottaa!! 


Mut sit se tän päiväinen niinq huippu juttu on se et mä kävin eläinkaupas. Mun oli pakko ostaa PP:lle (poika-puudeleille) kunnon timantti-pannat. Ja sit tietty katselin koirille vaatteit mut ei siel ollu mitää tarpeeks kallist:((( Mut mä löysin sieltä niille juoksu-housut! Siis nyt ne varmaan juoksee ihan sairaan lujaa, tiäx?? Mä en oo ennen tollasist kuullukkaan, mut siis parempi niinq myöhään ku ei milloinkaan (toiki on sanoma, kelatkaa mitä kaikkee te mult opitte!). Mut siis nyt me päästään niinq kunnol juoksee! Se koiran ulkoiluttaja joutuu kans juoksee! Siis on siin viel niinq seki puoli et ne on sit väsyneit ja vaa nugguu himas. Koska mun mielest koiran pitäis olla enemmänki sellanen koriste tai sellanen! Mut välil noi vie niinq liikaaki huomioo:///! Taas mä niinq sain itse parannettua MUN elämän laatuu<333


Nyt me lähdetään juoksee!<333 


PS. Seiska ei oo viel soittanu:(((



Mun peba<333

Mun PP:t lähettää terkkuja kaikille ihquille<333




XOXOXO

1 kommentti:

  1. varmaa kuvaat sun persettä? ja noi kengät taitaa olla äitis

    VastaaPoista