sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Sandei


Nää sandeit on mulle niinq aika hankalii.. Ku ensin viikendin alus saan paljon huomioo, kateutta ja ihailua osakseni. Ja sit tulee tyhmä sandei jolloin kaikki on himas niin en saa huomioo!! Onneks mun kliininleidi ees tulee tänne niin saan edes jotain huomioo. Niin ja JensQu! Me vietetään bästis laatuaikaa.. Varmaan katsellaan mun kuva-albumeja ja mun kotivideoita!<3<3<3 Niin ja salkkareita! Salkkarit on kyl Suomen paras reality-ohjelma, tai sellanen. 


JensQun kaa mun pitää puhuu siit eilisest stringi episodist! Mun on pakko purkaa se juttu. Vieläki nolous niinq iskee. Voi ei! Mut kyl se viimeistään huomen menee niinq ohi kun meen kasvohoitoon<333 Ja huomen on siis kyl taas mentävä johonki näyttäytyy.. Monet varmaan on taas niinq kaipaillu mun katselemista, mä luulen niinq. Niin mä meen ehkä isoon omppuun.. TuuliX lähtee mun messiin. On niin paljon helpompi loistaa ku joku tavis/tavaran kantaja/frendi on messis:) Miiii<3 Eli nyt voitte kaikki tulla sinne<333 Oooh. Nyt on parempi olo ku tiiän et huomen asiat on niinq paljon paremmin:))


Täs viel mun niinq sandei kotiasu:




Häpi next viik evripadi!<333 Ootte ihqui!!! (Toistaiseksi)


XOXOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti