tiistai 3. huhtikuuta 2012

Suprais!!!

Yllätyyys!!.. Siis mulle! Mamma soitti! Se vie mut reissuun pääsiäisex! Ooooh! Huippuu! Ihquu! Mahtavaa! Mä oon NIIN onnekas! Siis vitzi.. Mä oon niinq niin sekasin.. Mitähän mä pakkaan mukaan?? Te ette voi auttaa ku te ette osaa:((( Mut mul on nyt tos kolme matkalaukkuu nii mä laitan kaikkee bikineitä jiiänee.. Jeee! Mä pääsen niinq kunnol vihdoin ja viimein näyttelee itseeni, ku me saleen mennään johonki ihanaan etelän mestaan! En kestä. Mä haluun lähtee jo! Mä oon ONNELLINEN (tosin ainahan mä oon!). Ja mä tiedän myöskin et te halkeette kateudesta, mut niinhän te aina! Mut voitte odottaa multa kaikkia mielettömän hienoja kuvia! Mut nyt pakkaamaan.. Ai lav mai maam!!<333


V*ttu!! Se vie mut johonki fakin LAPPIIN! Siis mä oon NIIN maassa:((( Mä nyt murjotan hetken mut kyl tää niinq menee ohi, ja mä lähden enivei. Mut mä annan sen nyt niinq hetken miettii tekojaan.


No okei, kyl se lappi sit niinq onki khuul!<333 


http://www.iltalehti.fi/viihde/2011122915011206_vi.shtml


Mä oon hirmu trendikäs, kokoajan niinq ajan hermol! Taas kerran: Miiiiii<3 


Nyt siis meen uudelleen niinq pakkaa!!


Ootte ihqui<333


XOXOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti